Znaczenie opakowania jest ogromne.  Chwila, w której rozpakowujemy produkt i emocje, które tej czynności towarzyszą często zapadają głęboko w pamięć. To żadna tajemnica. Tak działa ludzki mózg, kiedy widzimy ładne opakowanie spodziewamy się, że zawartość będzie równie zachwycająca. Wnioskując – eleganckie opakowanie podnosi atrakcyjność produktu.

Słusznym działaniem marketingowym jest traktowanie opakowania nie jako obowiązkowego, ale mało znaczącego elementu. Powinniśmy raczej potraktować je jako ubranie dla naszego produktu sprawiając tym samym, że zadowolenie klienta z zakupionego artykułu będzie na najwyższym poziomie już od pierwszych chwil.

Atrakcyjnie opakujesz tylko z Allbag

Co dla nas znaczy atrakcyjne opakowanie? Przede wszystkim musi być pomysłowe, nietuzinkowe, innowacyjne, oryginalne, ale również… proste. Jest to niesłychanie ważne, ponieważ klient powinien mieć poczucie, że otrzymuje od nas prezent, a nie opłaconą usługę. Ważne jest również, aby przedmiot, który wykorzystamy do zapakowania naszego produktu pozostawił po nas jakiś ślad. Opakowanie, które konsument otrzyma wraz z zakupionym produktem powinno w jego rękach przechodzić drugie życie. Najlepiej wybrać takie, które będzie mu służyło przez dłuższy czas, cicho przypominając o produkcie, który był weń zapakowany, i firmie, która go wyprodukowała. Tak dzieje się w przypadku ekologicznych toreb reklamowych.

Eko-torba by Allbag

Papierowa torba jest idealnym rozwiązaniem jeżeli chcemy, aby klient zapamiętał nas dobrze i na długi czas. Dlaczego? Ponieważ dzięki ekologicznym torbom z nadrukiem relacja klient-firma bardzo często trwa dłużej, niż relacja klient-produkt. Nierzadko torba, którą otrzymał wraz z artykułem wykorzystywana jest przez dłuższy czas, niż produkt, który był w nią zapakowany. Tak dzieje się w przypadku wielu towarów, na przykład kosmetyk - przypomina klientowi o producencie, i sklepie w którym go kupił dopóki się nie skończy. Natomiast torba, w którą zostanie zapakowany (oczywiście z nadrukiem logo lub logotypem firmy) będzie naszą wizytówką jeszcze przez długi czas, wykorzystywana na przykład do noszenia zakupów.

Oczywiście z nadrukiem

Logo, logotyp, dane teleadresowe firmy to podstawowe informacje, które powinny docierać do jak największej ilości potencjalnych klientów. Umieszczając je za pomocą wysokiej jakości nadruku na nośniku reklamowym jakim jest torba dotrzemy tam, gdzie nie dociera telewizja, Internet i prasa. Jakość nadruku jest niesłychanie ważną kwestią. Allbag proponuje najwyższą jakość za niewygórowaną cenę.

Niepozorna torba ma wiele wcieleń

Zróżnicowanie pod względem asortymentu firmy Allbag nie ogranicza się jedynie do dużego wyboru w kwestii  rozmiarów. Torba nie musi być nudna, a elegancko zapakować można naprawdę wszystko. Torby fałdowe i klockowe idealnie sprawdzają się w pakowaniu niewielkich gadżetów, żywności i produktów spożywczych.  Są wykorzystywane przede wszystkim przez producentów biżuterii, czy właścicieli małej gastronomii. Dzięki atestom zezwalającym na kontakt produktu z żywnością dzielnie służą do pakowania pieczywa czy dań na wynos. Dzięki temu, że są nieporównywalnie bardziej estetyczne niż opakowania aluminiowe czy foliowe, nie odbierają klientom apetytu. Do kontaktu z żywnością oprócz toreb klockowych polecane są również torby z uchwytem płaskim lub skręcanym  - te także posiadają wymagane atesty.

Prestiż w torbie prestiżowej i laminowanej

Opakowanie powinno być dobrane do produktu, który zamierzamy zapakować. Wartościową biżuterię należy umieścić w równie eleganckim opakowaniu podobnie jak ekskluzywną odzież czy gadżety. Do tego celu doskonale nadają się torby prestiżowe lub laminowane.  Torba prestiżowa dzięki posiadaniu uchwytów sznurkowych, usztywnianego dna i górnych zakładek prezentuje się niebywale elegancko i doskonale sprawdza się do pakowania produktów luksusowych. Torba laminowana cechuje się przede wszystkim pokryciem warstwą laminatu. Dzięki temu jest sztywna. Laminat, zgodnie z życzeniem klienta może być matowy lub błyszczący.