Indywidualne nadruki – prosto być sobą z Allprints

Piękno jest w Tobie – mówią projektanci mody i producenci odzieży, wołając do nas z barwnych reklam opatrzonych utartymi frazesami. Przekonują o wartości podkreślenia indywidualności i własnego ja. Krytykują tym samym szablonowość, będącą istotą konsumpcjonizmu i kultury popularnej, która daje im chleb, następnie beznamiętnie proponują swoim klientom kilka modeli odzieży w dwóch wariantach kolorystycznych dostępnych dla mas. Rozgrzeszeni zostają już następnego dnia, kiedy tabuny, zamroczonych banałami z reklam, klientów biegną w podskokach do sieciówki, by wydać swoje ciężko zarobione pieniądze na kolejną nudną koszulkę, którą oprócz nich będzie miała połowa kraju.

Czy to psychologia tłumu?

Teorię psychologii tłumu wprowadził już pod koniec dziewiętnastego wieku Gustave Le Bon. Jednak czy naprawdę kupujemy te same ubrania tylko dlatego, że wszyscy tak robią? Coraz lepiej wykształconego i światowego społeczeństwa nie stać nawet na odrobinę kreatywności? Być może problem leży gdzie indziej. Ubrania wykonane przez projektantów, nierzadko straszą swoją ceną. Szczególnie jeżeli chcielibyśmy nosić prawdziwe haut couture. Pewnego razu popularna vlogerka, która wydała nawet ostatnio książkę i stara się doradzać komu i w czym dobrze – przygotowała wypowiedź multimedialną na swoim kanale YT. Wypowiedź zachęcała do wspierania młodych polskich marek i kupowania ich odzieży. Przedstawione w niej marki rzeczywiście tworzyły piękne i najlepszej jakości ubrania. Jest jedno małe, ale… cena. Przykładowo, przeciętny Kowalski, który zarabia najniższą krajową, za T-Shirt musiałby zapłacić 1/5 swojej pensji, a za sweter już 1/3. Nic dziwnego, że za te pieniądze woli kupić cztery nudne T-Shirty w sieciówce.

Modnie, oryginalnie, ale przede wszystkim niedrogo!

Allprints podpowiada jak dobrze – a przede wszystkim oryginalnie – wyglądać, za rozsądne pieniądze. Allprints to marka stworzona na potrzeby firmy Allbag. Swoim klientom proponuje odzież z różnego rodzaju nadrukami z wykorzystaniem różnych metod nanoszenia grafiki na powierzchnię tekstylną. Główną zaletą Allprints, która wyróżnia ich na tle konkurencji, jest możliwość stworzenia nadruku na odzieży według projektu klienta.

Jeden nadruk, wiele charakterów

Dzięki sporemu zapleczu technologicznemu, firma jest w stanie wykonać ten sam nadruk na różne sposoby. Wielokolorowe nadruki wykonują z wykorzystaniem technologii DTG. Haft komputerowy daje możliwość nadania printowi właściwości przestrzennych – print staje się wypukły – a także niecodziennego charakteru. Niewiele firm może sobie pozwolić na stosowanie tej metody. Dodatkowym zdobieniem, które stosują na życzenie klienta, są dżety. Dzięki nim każdy, nawet najprostszy T-Shirt nabiera look'u glamour. Koszt stworzenia koszulki z indywidualnym nadrukiem waha się między 18, a 35 złotych w zależności od ilości kolorów w wizualizacji i wybranego fasonu odzieży. Jeżeli chodzi o bluzy to cena operuje pomiędzy 50-70 zł. Warto wspomnieć, że odzież oferowana przez tego producenta jest najwyższej jakości, wykonana w stu procentach z naturalnych materiałów jak bawełna, lub z niewielką domieszką sztucznych materiałów – w przypadku bluz nie ma możliwości zastosowania stu procent bawełny.

« »

© 2024 Blog Allbag.